Genel

ICCO GLOBAL AWARDS TARAFINDAN “EN İYİ SAĞLIK KAMPANYASI” SEÇİLDİ

GİLEAD TÜRKİYE’NİN ‘TEK SES PROJESİ’NE BİR ÖDÜL DE ICCO GLOBAL’DEN GELDİ

Türkiye’de HIV farkındalığını artırarak, toplumun doğru bilgilerle aydınlanması ve kişilerin korkularından arınıp daha güçlü ve cesur adımlar atmalarını desteklemek için Gilead Türkiye’nin hayata geçirdiği “Tek Ses Projesi”, Uluslararası İletişim Danışmanlığı Organizasyonu (ICCO) tarafından “En İyi Sağlık Kampanyası” ödülüne layık görüldü. Proje daha önce de Brandverse Awards ve TÜHİD tarafından ödüllendirilmişti. 

Gilead’ın Türkiye’de HIV farkındalığını artırmak için hekimler, dernekler, sivil toplum kuruluşları, gazeteciler ve ünlüler ile birlikte hayata geçirdiği ‘Tek Ses Projesi, Uluslararası İletişim Danışmanlığı Organizasyonu’nun (ICCO) düzenlediği ICCO Global Awards’de “En İyi Sağlık Kampanyası” seçildi. Daha önce de Brandverse Awards Pazarlama ve İletişim Ödülleri’nde iki ayrı kategoride ödüllendirilen, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından da Dijital İletişim – Kurumsal Sorumluluk Kategorisi’nde Altın Pusula kazanmıştı. Tek Ses Projesi böylece, üçüncü kez ödüllendirildi.

Tek Ses Projesi; Türkiye’de HIV farkındalığını artırarak, toplumun doğru bilgilerle aydınlanması ve kişilerin korkularından arınıp daha güçlü ve cesur adımlar atmalarını desteklemek için Gilead Türkiye’nin koşulsuz desteğiyle Weber Shandwick tarafından hayata geçirildi.

Gilead Pazara Erişim ve Kurumsal İlişkiler Direktörü Toros Şahin, toplumda HIV konusunda farkındalık yaratmak için var güçleriyle çalıştıklarını belirterek, şu değerlendirmeyi yaptı: 

“Türkiye’de aldığımız ulusal ödüllerin ardından Tek Ses Projesi’nin aldığı uluslararası bu ödül hepimizin motivasyonunu daha da artırdı. HIV’le mücadelemizde paydaşlarımızla iş birliğimizden büyük güç alıyoruz.  ‘Tek Ses’ projesini de ‘Birlikte HIV’den Daha da Güçlüyüz’ diyerek HIV konusunda doğru bilgiyle aydınlanan, korkularından arınmış, yalnız ve çaresiz hissetmeyenlerin daha cesur ve güçlü adımlar atacağı gerçeğinden hareketle ülke çapında ses getirmek için hayata geçirdik. Sesimizin zaman içerisinde daha fazla artarak, pek çok kişiye ulaşması HIV’i herkes için her yerde sona erdirme çabalarımızda bize büyük motivasyon oldu.”

Ünlüler yapay zeka teknolojisiyle Tek Ses oldu

Gilead Türkiye tarafından hayata geçirilen proje kapsamında, bilgilendirici HIV metnini hekimler, dernekler, sivil toplum kuruluşları, gazeteciler ve ünlü isimler seslendirdi. Çok sayıda ünlünün de destek olduğu proje kapsamında, “Birlikte HIV’den Güçlüyüz” mesajıyla toplumun tüm kesimlerini Tek Ses olmaya çağıran 293 kişinin sesi, yapay zekâ teknolojisi ile bir araya getirilerek tek bir sese dönüştürülmüştü.

Yorumlar